Bestilling

Hvordan kan jeg afgive en bestilling?

På produktsiden skal du vælge den dato, du ønsker at bruge produkterne, og tilføje eventuelle vigtige og sjove ekstra ting. Læs også teksten under overskriften “Hvad har du ellers brug for?”. På den måde kan du være sikker på, at du har tænkt på alt.

Hvilken dato skal jeg vælge?

Vælg den dato, hvor du ønsker at bruge produkterne. Er det på en søndag? Så vælg lørdagen forinden. Vi sørger for, at du modtager produkterne 1-2 arbejdsdage før den valgte dato.

Jeg glemte at bestille noget. Kan jeg stadig tilføje dette?

Det er muligt. Kontakt os venligst, så vi kan justere din ordre. Du vil derefter modtage en faktura, som du skal betale via bankoverførsel. Hvis din ordre allerede er blevet sendt, opkræver vi 10 € for administrations- og forsendelsesomkostninger.

Kan jeg annullere eller ændre min bestilling?

Det er muligt at annullere eller ændre tidsplanen gratis, indtil pakken er sendt. Når først pakken er sendt, kan vi ikke stoppe den. Hvis du ønsker at annullere efter dette tidspunkt, bedes du kontakte os direkte. Hvis du returnerer pakken uåbnet, inden den angivne brugsdag og på egen regning, kan vi tilbyde et shopkredit på 50 % af beløbet som en goodwill gestus.

Kan jeg leje flere bokse på samme tid?

Det er muligt at leje flere bokse, f.eks. en Silent Disco Box og en karaokeboks. Gennemgå først trinene for det ønskede sæt, og læg det i din indkøbskurv. Herefter kan du gøre det samme i det andet sæt.

Kan jeg betale efterfølgende?

Du kan vælge at betale bagefter via Klarna. Dette medfører et gebyr på 1,98 €.

Kan produkterne også købes?

Det er også muligt at købe Silent disco-sæt. Klik her for at se vores salgstilbud.

Kan de købte hovedtelefoner også leveres med et andet logo?

Dit eget logo og navn på hovedtelefonerne. Dette er muligt fra 25 hovedtelefoner og opefter. På grund af succesen er det fortsat muligt at bestille gratis brugerdefineret branding ved salg. Vil du gerne have, at vi monterer logoet på hovedtelefonerne for dig? Så er det også muligt, for 4 € pr. hovedtelefon monterer vi logoerne for dig.

Bemærk venligst! Branding leveres den tredje uge i måneden. De kan bestilles indtil slutningen af hver måned, til levering den næstkommende måned. Har du brug for din egen branding hurtigere? Så kan du benytte dig af vores hastelevering, som tager 15 arbejdsdage.

Du bedes indsende dit eget branding som en .png-, .svg- eller .eps-fil. Intet logo, men har du en idé om, hvad du gerne vil have på siden af hovedtelefonerne? Så kan vi også lave et design til dig mod et tillægsgebyr.

Levering

Kan I også levere til Danmark?

Ja, vi leverer også produkter gratis til Danmark. Bemærk venligst, at transporttiden tager 2 til 3 arbejdsdage.

Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?

Din ordre vil blive leveret 1-2 arbejdsdage før den valgte dato. Når din pakke er blevet afsendt, modtager du en e-mail med en track & trace-kode, så du kan følge din pakke.

Kan jeg også få pakken leveret til en pakkeshop?

Det er nu også muligt at få pakken leveret til et DPD-leveringssted. Når du afgiver din bestilling, kan du vælge denne mulighed.

Jeg er ikke hjemme, når du leverer, hvordan får jeg så min pakke?

Transportøren vil forsøge at levere pakken til naboer og på tværs af naboer. Hvis dette ikke er muligt, vender transportøren tilbage den næste dag.

Jeg ønsker at bestille til i morgen. Er det muligt?

Det er ofte muligt at få en ordre leveret hurtigt. Kontakt os venligst pr. telefon, så ordren kan blive behandlet straks.

Hvad skal jeg gøre i tilfælde af transportskader?

Straks efter at du har modtaget din ordre, skal du kontrollere, at alt er komplet og fungerer. Hvis der mangler noget eller er beskadiget under transporten, bedes du give os besked hurtigst muligt. Hvis det er muligt, sørger vi for, at produktet alligevel bliver leveret.

Hvordan returnerer jeg boksen?

Når den angivne lejeperiode er udløbet, skal du returnere pakken den næste arbejdsdag. Du kan aflevere pakken på dit nærmeste DPD-leveringssted.

  • Læg alle udlejningsgenstande tilbage i kassen.
  • Forsegl kassen med de røde sikkerhedstætninger, der følger med kassen.
  • Sæt returlabelet OVER den originale forsendelseslabel.

Tag kassen med til den nærmeste DPD pakkeshop.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mister medfølgende plomber til at forsegle kassen?

Hvis du ikke længere har plomberne, skal du sørge for at lukke boksen korrekt og forsegle den med bindebånd. Hvis du ikke har disse, kan du lukke boksen med stærk tape.

Skal jeg også returnere glow-sættet?

Produkterne fra glow-sættet (glow sticks, beskyttelsesbriller og bunny diadem) skal ikke returneres.

Produkter

Hvilken Disco Light box passer til mit rum?

Dette afhænger af rummets størrelse og den ønskede effekt. Til et rum fra ca. 40 m2 kan vi anbefale Disco Light Box – all out!

Hvor mange blacklights har jeg brug for?

Dette afhænger af rummets størrelse og den ønskede effekt. Når der kun er behov for sort lyseffekt, anbefaler vi 1 sort lys pr. 5 m2.

Skal jeg bruge internet til karaoke-sættet?

Du skal tilslutte karaokehøjttaleren til din bærbare computer eller dit tv. På denne kan du afspille numrene via Karafun eller eventuelt Youtube. Du skal have en internetforbindelse for at bruge disse apps.

Hvor mange hovedtelefoner kan jeg tilslutte?

Op til 1000 hovedtelefoner kan modtage signalet uden problemer, så længe du er inden for rækkevidde af senderen. Ved større antal anbefaler vi, at du bruger retningsbestemte antenner.

Hvad er senderens rækkevidde?

Dette er indendørs 80-100 meter og udendørs 150-200 meter.

Hvor mange forskellige kanaler kan man anvende?

Med standard HD9-hovedtelefonerne og SR800- og SR900-senderne kan du bruge 3 kanaler. Du skal bruge en sender pr. kanal. Med HDX-hovedtelefonerne og SR1000-senderne kan du bruge 10 kanaler. SR1000’s frekvenser er dog kun gratis at bruge i Holland.

Hvordan skifter jeg mellem kanaler?

HD9-hovedtelefonerne har en rulleknap på hovedtelefonerne, så du nemt kan skifte kanal. På HDX er dette en knap.

Hvad er batteritiden for hovedtelefonerne?

Et fuldt opladet batteri i hovedtelefonerne holder i ca. 8 timer. Hvis du ønsker at bruge hovedtelefonerne i 2 dage, kan du bestille opladningskabler gratis med.

Kan jeg også bruge hovedtelefoner fra en anden leverandør?

Vi kan desværre ikke garantere, at hovedtelefoner fra andre leverandører vil fungere på vores modtagere. Det skyldes, at det afhænger af de frekvenser, som hovedtelefonerne modtager. Vi bruger følgende frekvenser: 863.100Mhz, 863.800Mhz, 864.950Mhz.

Hvordan tilslutter jeg sættet?

Vores sæt er nemme at tilslutte. Klik her for at se vores videovejledninger og manualer.